Menu

Aankopen & garanties

Een geschil over uw aankoop 

U heeft een product gekocht maar het product werkt niet of u ontvangt een verkeerd geleverd product. Dan wilt u dat het product wordt gerepareerd of dat u het juiste product ontvangt.

U heeft uw abonnement opgezegd maar uw leverancier beweert dat hij niets van een opzegging afweet en houdt u aan het contract. Dat kan leiden tot vervelende toestanden. Zeker als u intussen al een abonnement heeft afgesloten bij een andere leverancier.

Ten onrechte een incassobrief ontvangen van een deurwaarder is een grote ergernis. Maar als u niets doet lopen de kosten alleen maar op. U bent het niet eens met deze incasso. Dan is het verstandig om rechtshulp in te schakelen voordat u te laat bent en de kosten niet onnodig hoog oplopen.

 

Komt u er niet uit met uw leverancier of de verkoper? Meld bij ons kosteloos uw geschil zodat wij u vrijblijvend een passend voorstel kunnen doen.

Wij verzoeken u alvast uw offerte, factuur, opdrachtbevestiging en andere correspondentie – voor zover aanwezig – via onze beveiligde omgeving te uploaden in de meld kosteloos uw geschil omgeving. Wilt u het liever rechtstreeks sturen per email. Geen enkel probleem, neem contact met ons op en wij zullen u aangeven waar u uw stukken naar toe kunt toezenden.

 

Geschil aankoop voertuig 

Zo kocht Bram een auto bij een autodealer. Tijdens de proefrit reed de auto goed en was er niets aan de hand. Bram dacht dat hij een keurige auto had aangekocht.  

Een aantal weken later liet hij trots zijn auto zien aan een vriend die veel verstand had van auto’s. Toen zijn vriend onder de motorkap keek zag hij dat het chassis was verbogen. Na wat onderzoek bleek Bram een auto te hebben aangekocht die eerder bij een aanrijding total loss was verklaard.  

Bram was hierover niet geïnformeerd. Als hij dit had geweten had hij nooit de auto gekocht of voor een veel lagere prijs. Hij wil juridische bijstand. 

 

Komt u er niet uit met uw leverancier of de verkoper? Meld bij ons kosteloos uw geschil zodat wij u vrijblijvend een passend voorstel kunnen doen.

Wij verzoeken u alvast uw offerte, factuur, opdrachtbevestiging en andere correspondentie – voor zover aanwezig – via onze beveiligde omgeving te uploaden in de meld kosteloos uw geschil omgeving. Wilt u het liever rechtstreeks sturen per email. Geen enkel probleem, neem contact met ons op en wij zullen u aangeven waar u uw stukken naar toe kunt toezenden.

 

Geschil aankoop keuken 

Een aankoop van een keuken is een aankoop waar mensen soms jaren voor sparen. Als u de keuken heeft aangekocht wilt u dat de keuken helemaal in orde is. Zo hebben ook Betty en Alex  jarenlang gespaard voor hun droomkeuken. Nadat de keuken is geïnstalleerd blijken de deurtjes scheef te hangen en zit er kleurverschil tussen de koelkastdeur en de bestekla 

U klaagt hierover bij de leverancier maar maar hij doet dit af als gezeur en is niet bereid om dit te herstellen. U wilt dat er wordt hersteld. Omdat Betty en Alex bij oplevering nog 20% moest betalen besluiten zij deze niet te betalen totdat de leverancier  de keuken goed oplevert.  

De leverancier laat het op zijn beurt hier niet bij zitten en schakelt een incassobureau in. Deze sommeert Betty en Alex om een bedrag van € 10.000,- (de resterende 20%) over te maken en dreigt met incassokosten en wettelijke rente. Nu wordt het Betty en Alex te gortig en zij willen bijgestaan worden door een rechtshulpverlener 

 

Komt u er niet uit met uw leverancier of de verkoper? Meld bij ons kosteloos uw geschil zodat wij u vrijblijvend een passend voorstel kunnen doen.

Wij verzoeken u alvast uw offerte, factuur, opdrachtbevestiging en andere correspondentie – voor zover aanwezig – via onze beveiligde omgeving te uploaden in de meld kosteloos uw geschil omgeving. Wilt u het liever rechtstreeks sturen per email. Geen enkel probleem, neem contact met ons op en wij zullen u aangeven waar u uw stukken naar toe kunt toezenden.

Onze juristen

mr. Schmitz en haar collega’s staan u graag bij in uw kwestie.

Wij helpen u graag verder. Laat uw naam en telefoonnummer achter en wij bellen u terug.

Waarom Groene Hart Juristen?

  • Helder en duidelijk advies
  • Geen sjiek kantoor wel een sjieke aanpak
  • Betrokken en persoonlijk
  • Transparante en schappelijke tarieven
  • 100% voor uw zaak

Wij geven een helder en duidelijk advies en zetten ons voor meer dan 100% in voor uw zaak. Maar wat ons echt onderscheidt van anderen is onze persoonlijke en betrokken aanpak. Wij spreken niet van cliënten maar klanten en onze gastvrijheid zorgt ervoor dat de drempel voor u niet zo hoog is. Geen sjiek kantoor wel een sjieke aanpak.

Contact
Vragen? Bel of mail ons!

Hanzeweg 10, 2803 MC, Gouda

088 11 65 500
info@groenehartjuristen.nl
Nieuwsbrief