Contracten

Problemen voorkomen met contracten en overeenkomsten. Groene Hart Juristen zorgt ervoor dat uw contact of overeenkomst optimaal wordt opgesteld zodat u probleemloos zaken kunt doen met opdrachtgevers, klanten, leveranciers en andere partijen.

Heeft u een bestaand contract of overeenkomst en wilt u deze laten controleren? Wij zorgen ervoor dat uw contract of overeenkomst voldoet aan de huidige wetgeving zodat onnodige risico’s worden voorkomen. U kunt uw contract of overeenkomst kosteloos naar ons toesturen. Wij zullen u dan een passend voorstel doen. Klik op de link of stuur uw contract of overeenkomst naar administratie@groenehartjuristen.nl

Onze juristen op de afdeling contracten en onroerend goed hebben tenminste vijf jaar ervaring en reeds duizenden contracten in goede orde afgewikkeld. Wilt u meer weten over ons. Klik dan hier.

Algemene voorwaarden verdienen een aparte plaats in het wetboek. Met algemene voorwaarden dekt u uw risico’s maximaal in. Via onze iDeal betaalmodule kunt u snel en eenvoudig uw algemene voorwaarden laten controleren of opstellen. Zodra betaling is ontvangen nemen onze juristen binnen 24 uur (werkdagen) contact met u op.

De juristen van Groene Hart Juristen stellen contracten voor u op of geven een heldere beoordeling van uw rechtspositie. Onze juristen hebben ruime ervaring met praktisch alle soorten contracten en overeenkomsten, waaronder:

• Contracten m.b.t. de levering van goederen of diensten
  • Huurovereenkomsten
  • Opzeggingsovereenkomsten
  • Arbeidsovereenkomsten
  • Vaststellingsovereenkomsten
  • Algemene voorwaarden

Wij helpen u graag verder. Laat uw naam en telefoonnummer achter en wij bellen u terug.

Waarom Groene Hart Juristen

• Helder en duidelijk advies
  • Geen sjiek kantoor wel een sjieke aanpak
  • Betrokken en persoonlijk